ZOEK

find what you’re looking for

Pagina: ZOEK

Partner: Dutch Barging Services BV

DBS B.V. is gespecialiseerd in het transport en bunkeren van stookolie, minerale olieproducten, biobrandstoffen en chemische producten. Onze vloot bestaat uit ongeveer 25 schepen, we beschikken over schepen met of zonder coating voor zowel blanke producten als stookolie producten. De planning wordt gedaan uit ons kantoor te Zundert door ons

Partner: Wijgaart Shipping BV

Voor vervoer over water van vloeibare lading, containers en droge lading Sinds 1988 heeft Wijgaart Shipping ervaring in de Europese binnenvaart, maar ook een vooruitstrevende blik op transport en ondernemerschap. Kwalitatief transport vraagt om kennis en vakmanschap. Met jarenlange ervaring is Wijgaart Shipping een betrouwbare partner voor vervoer van al

Bijdrage van onze partner MICFIL FILTERS

FILTERS VAN MICFIL BEWIJZEN STRUCTURELE BESPARING IN BEDRIJFSVOERING. Jarenlang bewijzen de olie- en brandstoffilters van Micfil dat ze onder de zwaarste omstandigheden hun werk uitstekend doen. Zij filteren 98 procent meer deeltjes en water dan standaardfilters. Daarmee houden zij motor-, transmissie- en hydraulische olie veel langer schoon. Deze advertentie valt

Gebruik van reddingsvesten

1 Zwemvest of reddingsvest? 2 Soorten reddingsvesten 3 Drijfvermogen van het reddingsvest 4 Goed gebruik van het reddingvest 5 Waarom een reddingsvest? 6 Leerzame downloads ► Sinds 1 Januari 2016 is het verplicht gebruik van reddingsvesten voor bedrijfsmatigeschepen ingevoerd in het BPR. Dit vinden we terug in artikel 1.08.Bemanningsleden en

Trackpilot

AANDACHTSPUNTEN BIJ EEN TRACKPILOT De scheepvaart staat bekend als een innovatieve sector, aan boord is menig handig snufje te vinden. Zo heeft ook de trackpilot zijn intrede gedaan: een volledig geautomatiseerd koerssysteem waarmee een schip op een vooraf vastgelegde lijn (een ‘track’) kan varen. Hierbij wordt de besturing van de

Partner: Shipit Multimodal Logistics nv

SHIPIT gelooft dat onze maatschappij er alle baat bij heeft om maximaal in te zetten op alternatieve vervoersmodi.  Hoewel wegtransport nog steeds een voorname en economisch noodzakelijke rol blijft vervullen, biedt een ‘modal shift’ van vervoer over de weg naar vervoer per schip of per spoor perspectieven voor een milieuvriendelijkere vervoerswijze.

Minst Gepeilde Diepten MGD

UPDATE: 27-07-2022In riviervakken van de Geldersche IJssel, Pannerdensch Kanaal, Neder-Rijn en Lek en Waal, worden systematisch peilingen verricht om te bepalen wat de minste waterdiepte in de vaargeul is. Het bekendmaken van deze Minst Gepeilde Diepte vindt plaats zodra en zolang deze, ergens in de vaargeul, de volgende grens onderschrijdt.

Neckar

UPDATE 20-07-2022 De Neckar is een zijrivier van de Rijn in het zuidwesten van Duitsland De Neckar is vanaf Plochingen bevaarbaar. De maximale afmetingen van de schepen zijn 105 × 11,45 meter. Er zijn in totaal 27 sluizen. 1 Maximale afmetingen 2 Sluizen Neckar 3 Aanvraag nachtsluizen Neckar 4 Haven Plochingen 5 Haven

Delfzijl – Emden

UPDATE: 20-07-2022 De vaarroute Delfzijl naar Emden heeft een afstand van 17 kilometer en is ongeveer 2 uur varen, afhankelijk van het getijde. Als je de Zeesluizen van Farmsen in Delfzijl uitvaart meld je je op VHF kanaal 3 Delfzijl Radar.Als je het havenkanaal uitvaart meld je je op VHF

Koers kruisen

Het vaarseizoen staat weer op punt van beginnen en vooral op de ruimere vaarwaters geeft dit nog wel eens problemen tussen beroepsvaart en pleziervaart, omdat men de regels vaak niet goed interpreteert. In het BPR artikel 6.17 vinden we de regels wat betreft koers kruisen.Een lange lap tekst, die voor

VTS-Scheldt

1 Marifoonkanaal blokindeling VTS-Scheldegebied 2 Marifoon werk procedures 3 Notices to Skippers (NtS) ( Scheepvaartberichten) 4 Binnenvaart Passagiersschepen 5 Wetgeving 6 Voertaal Scheldegebied 7 Contactgegevens Veilig en vlot scheepvaartverkeer in het Scheldegebied Het Gemeenschappelijk Nautisch Beheer is een verdragsrechtelijke samenwerking tussen de Vlaamse en de Nederlandse overheid en staat in

Partner: TRESCO

Bij Tresco geloven we dat het transport van goederen en grondstoffen geen synoniem moet zijn voor vervuiling, lawaai en fileleed. Er bestaat een alternatief en we werken er graag voluit aan mee. Vanuit het hart van de Antwerpse haven leveren we al ruim 25 jaar oplossingen op maat van de

Partner: Rederij de Jong

WELKOM AAN BOORD Familiebedrijf Rederij De Jong werkt al meer dan 100 jaar als onafhankelijke rederij. Met onze uitgebreide vloot voor binnenvaart en duwvaart zijn wij een betrouwbare en flexibele partner voor al uw vervoer- en opslagbehoeftes op het water. WIJ ZIJN: Onafhankelijk Door het ontbreken van een financieel belang bij zowel lading

heb je niet gevonden wat je zocht?

Zoek gewoon hier

Pagina: ZOEK

ZOEK

WhatsAppShareShareTweetEmailPrintfind what you’re looking for heb je niet gevonden wat je zocht? Zoek gewoon hier >> Print dit artikel of sla het op als PDF << Andere berichten die u misschien ook interessant vind: Geen overeenkomende berichten.